Search caută

Gyakori kérdések

Válassz egy kérdést

> Hogyan tudok rendelni?

A kalapod.hu a következő módszerekkel teszi lehetővé a rendelés leadását :
Adja le rendelését közvetlenül a www.kalapod.hu weboldalon
Telefonon – Fel tudja venni velünk a kapcsolatot a rendelés leadásának érdekében a következő telefonszámon : 0036-18480399 ebben az időintervallumban : Hétfő – Péntek 08.00 – 17.00
A rendelésének gyorsabb feldolgozása érdekében fontos, hogy minden mező megfelelően ki legyen töltve.
Ha további információkra lenne szükségünk, ügyintézőink felveszik Önnel a kapcsolatot a kiegészítése miatt.

> Hogyan fizetek ?

A kalapod.hu több fizetési lehetőséget ajánl fel :
UTÁNVÉTES – A csomag átvételekor kell fizetni a futárnak.
ONLINE BANKKÁRTYA – Bankkártyával is lehet fizetni a kalapod.hu weboldalán.
PAYPAL – Rendelést adsz le weboldalunkra és használhatod a PayPal fiókodat.
FIZETÉSI BIZONYLAT – Leadod a rendelést és banki átutalással fizetsz! Ez a fizetési módszer igényli a visszaigazolást emailben : erintkezes@kalapod.hu, a csomag át lesz adva a futárszolgálatnak miután megkaptuk a banki visszaigazolást, hogy a fizetés megtörtént.

> Mennyibe kerül a termékek kiszállítása ?

Amennyiben a rendelés meghaladja a 9999 Ft-ot, INGYENES KISZÁLLÍTÁSBAN részesül !
A 9999 FT-on aluli rendelések esetében a kiszállítási díj :
999 FT

> Mikor kapom meg a termékeket?

A kiszállítás a futárszolgálat által történik meg 2 munkanapon belül a rendelés leadásától számítva.
Abban az esetben, ha a rendelés 14:00 óra előtt kerül leadásra, akkor még aznap továbbítva lesz a futárszolgálat fele. Ha 14:00 óra után lesz a rendelés leadva, akkor csak a következő munkanapon kerül továbbításra.
A rendelés véglegesítése után, kapni fog egy visszaigazoló email-t, amelyben az Ön rendelésének részeltei fognak szerepelni.
A szombati és vasárnapi rendelések csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra, így a visszaigazoló email-től számított második munkanapra várható a csomag.

> A kiszállító céggel lehet más időpontot egyeztetni ?

Sajnálatos módon nem tudjuk befolyásolni a kiszállítási időpontot. Abban az esetben, ha más időpontot szeretne egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálati céggel.
A csomag a raktárból való kikerülése pillanatában, kapni fog egy e-mailt, amely tartalmazza a csomagszámot, és ezáltal követni tudja a csomag útvonalát a futárszolgálati cég weboldalán.

> Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában?

Azt tanácsoljuk, hogy a munkahelyét válassza ki szállítási címként, amennyiben a munkaprogram alatt nem tartózkodik otthon.
Abban az esetben, ha bármilyen okból kifolyólag nem lesz elérhető a csomag kiszállításakor, fel tudja venni a kapcsolatot a futárral az informatív üzenetben található telefonszámon és egyeztetni tud velük.

> Hogyan tudom módosítani / törölni a rendelésem?

Abban az esetben, ha módosítani vagy törölni szeretné rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon : 0036-18480399, H-P : 08.00 – 17.00 órás időtartamban.

> Honnan fogom tudni, hogy melyik számomra a megfelelő méret ?

Annak érdekében, hogy a kiválasztott termék mérete megfeleljen Önnek, kérjük ellenőrizze le figyelmesen minden termék mellett feltűntetett mérettáblázatot. Az összes termék belső talphossza le van mérve, a centiméterek lehetnek eltérőek terméktől függően, ezért ajánlott a választott termékek melletti mérettáblázat ellenőrzése.
Ahhoz, hogy a megfelelő méretet válassza ki, felkeresheti a következő oldalt, ahol bemutatjuk a lábmérés pontos módját.

> Mit tehetek ha nem lett jó a méret ?

Nincs semmi probléma, csapatunk segítségére lesz és rendelkezésére bocsátja a termék INGYENES méretcseréjét. A méretcsere eljárásának érdekében, kérjük kattintson a következő linkre: https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html ( MÉRETCSERE )
Méretcserét csak telefonon rögzítünk, az alábbi telefonszámon : 0036-18480399.
A weboldalra leadott rendelést, új rendelésként fogják teljes értékkel kiszállítani Önnek.

> Más termékre tudom cserélni ?

Ha meggondolja magát a színnel vagy a modellel kapcsolatban, csapatunk lehetőséget ad a szín és modell cserére, abban az esetben, ha eleget tesz a következő feltételeknek:
A csere igénylése maximum 365 napon belül történhet, a csomag átvételétől számítva;
A terméket az eredeti állapotában kell visszaküldeni (kérjük, amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásba az összes kiegészítővel, érintetlen címkékkel, mert a csomagolás is tartalmaz termék, illetve gyártó azonosító elemet, így garantálja az ügyfél számára a termék eredetiségét), használati nyomok nélkül.
A kiszállítási díj értéke, amely 1390 FT , a vásárlót terheli.
Kérjük figyelmesen olvassa el a termék cseréjének eljárását, a következő linkben : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html ( TERMÉK CSERÉJE )
Termék cserét csak telefonon rögzítünk, az alábbi telefonszámon : 0036-18480399.
A weboldalra leadott rendelést, új rendelésként fogják teljes értékkel kiszállítani Önnek.

> Lehetséges, hogy több rendelésemet egy csomagba szállítsák ki?

A kalapod.hu nem tudja garantálni a külön-külön leadott rendelések összevonását. Két vagy több rendelés összevonása eltér a megszokott feldolgozástól, így hibákat okozhat és előidézheti a termékek hiányát.
Azt javasoljuk, hogy a leadott rendelése tartalmazza az összes megvásárolandó terméket.

> Vállaltok garanciát a termékekre ?

Természetesen! Az összes kalapod.hu által forgalmazott termék új és 30 napos garancia időszakban részesül.

> A megrendelt termékeket vissza lehet küldeni ?

Igen, az art.9 OUG 34/2014 jogszabály szerint az átvételtől számítva 365 napon belül van lehetőség a szerződés elállásától és ennek jelzésére, hogy a megvásárolt JAVAKAT visszaküldhesse, indoklás nélkül és további költség nélkül, mint ami a következő jogszabályban van feltüntetve - art.13 alin.(3) si la art.14 din OUG nr.34/2014.

> Mit kell tennem, hogy visszaküldhessem a megrendelt termékeket ?

Jelezned kell szándékodat a következő telefonszámon : 0036-18480399, Hétfő – Péntek : 08.00 – 17.00 időszakban.
Mielőtt még telefonálna, kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy minden feltételnek eleget tesz a termék visszaküldéséhez. A részletekért kérjük kattintson a következő linkre : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html , TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE .
Jelezned kell visszaküldési szándékodat maximum 365 napon belül, az átvevéstől számítva.
A terméket az eredeti állapotában kell visszaküldeni (kérjük, amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásba az összes kiegészítővel, érintetlen címkékkel, mert a csomagolás is tartalmaz termék, illetve gyártó azonosító elemet, így garantálja az ügyfél számára a termék eredetiségét), használati nyomok nélkül.
A kiszállítási díj a termék / termékek visszaküldése esetében teljse mértékben a vásárlót terheli. A terméket / termékeket csak futárszolgálattal fogadjuk a raktárunk címére - Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, KM 13,5 in incinta A1 Business Park, Cladirea M3-4, GREEN FOOD MARKET
Nem veszünk át POSTÁN vagy UTÁNVÉTTEL küldött csomagokat, ezek el lesznek útasítva.
A törvény szerint, a termékek visszaküldése ( TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ) kizárólag magánszemélyekre vonatkozik.
Ha teljesülnek ezek a feltételek, akkor áll jogában visszaküldeni a terméket, az érték visszatérítése érdekében, mindössze annyit kell tennie, hogy kitölti a következő ŰRLAPOT : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html ( TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ) és felveszi a kapcsolatot a következő telefonszámon : 0036-18480399 hogy jelezze a megvásárolt termék visszaküldésének szándékát.

Jelezned kell szándékodat a következő telefonszámon : 0036-18480399, Hétfő – Péntek : 08.00 – 17.00 időszakban.
Mielőtt még telefonálna, kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy minden feltételnek eleget tesz a termék visszaküldéséhez. A részletekért kérjük kattintson a következő linkre : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html , TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE .
Jelezned kell visszaküldési szándékodat maximum 365 napon belül, az átvevéstől számítva.
A terméket az eredeti állapotában kell visszaküldeni (kérjük, amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásba az összes kiegészítővel, érintetlen címkékkel, mert a csomagolás is tartalmaz termék, illetve gyártó azonosító elemet, így garantálja az ügyfél számára a termék eredetiségét), használati nyomok nélkül.
A kiszállítási díj a termék / termékek visszaküldése esetében teljse mértékben a vásárlót terheli. A terméket / termékeket csak futárszolgálattal fogadjuk a raktárunk címére - Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, KM 13,5 in incinta A1 Business Park, Cladirea M3-4, GREEN FOOD MARKET
Nem veszünk át POSTÁN vagy UTÁNVÉTTEL küldött csomagokat, ezek el lesznek útasítva.
A törvény szerint, a termékek visszaküldése ( TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ) kizárólag magánszemélyekre vonatkozik.
Ha teljesülnek ezek a feltételek, akkor áll jogában visszaküldeni a terméket, az érték visszatérítése érdekében, mindössze annyit kell tennie, hogy kitölti a következő ŰRLAPOT : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html ( TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ) és felveszi a kapcsolatot a következő telefonszámon : 0036-18480399 hogy jelezze a megvásárolt termék visszaküldésének szándékát.

> A termék színe megegyezik a fényképen látható színnel vagy lehetnek kisebb szín/árnyalat eltérések?

Csapatunk mindent megtesz annak érdekébe, hogy a weboldalon szereplő termékek színeit minnél jobban bemutassuk, de még így is lehetnek kisebb eltérések. Nem vagyunk felelősek az esetleges szín/árnyalat eltérések miatt, amely minden képernyőn és készüléken másképp jelenik meg, tulajdonságaiknak köszönhetően.

> Mennyi idő után kapom vissza a pénzt?

Maximum 365 munkanapon belül, a termékek raktárunkba való visszaérkezése után, visszautaljuk az összeget az Ön által megadott bankszámla számra. Az űrlap kitölthető a következő link alatt : https://www.kalapod.hu/visszateritese-hu.html , TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE.
Az űrlap kitöltése után, egyike az ügyfélszolgálati kollégánknak felveszi majd Önnel a kapcsolatot a visszaküldés részletei egyeztetése miatt.